HTML

PIR tábor 2010.

Blogom célja a PIR tábor iránt érdeklődőknek, ill ismerőseimnek beszámolni az egy hetes túráról a szolnoki helikopterbázison ;)

Friss topikok

  • Fisher: Ááá gyorsan tudok futni, nem kell aggódni... :D Köszi. (2010.07.25. 16:59) 3. nap megint
  • Pontificater: Fel fognak kerülni, mihint mindenkitől megkapom a képeket!! (2010.07.25. 00:48) Elérhetőségek.
  • Metalka: Ja ok így minden tiszta! :D (2010.07.23. 20:28) 4. nap:)

Archívum

3. nap megint

2010.07.21. 23:16 :: Pontificater

Na megvolt az éjszakai repülés.
A jóslatokkal ellentétben, igenis volt látnivaló. Pláne, hogy kaptunk 2 orosz éjjellátó készüléket, amik segítségével szó szerint nappali szintű látványt érhettünk el a használatával. Sajna elég keveset, kb 15 percet repültünk, de mindenképp nagy élmény volt, benne függeszkedéssel, oldalazással, meg egyéb finomságokkal:) Ha jól sejtem olyan 20-100 méter között utazhattunk, így igazán közeli és jó belátásunk volt az alattunk elterülő tájra. Plusz plemier plánban láthattunk egy szép zivatart, tele villámokkal. Persze ilyet más is láthat, de egy Mi-17esből, lemenő napnál ( a zivatar tőlünk nyugatra volt) villámokkal tűzdelve mégis nagy élméy volt. Azt hiszem mára nem is írok többet, javarészt azért, mert fáradt vagyok és ihlet terén is gyengén állok.
Holnap megint repkedünk egész nap, és vlaamikor késő dálután pedig jön a nagy favorit a Mi-24essel talajkövető repülés. Reméljük azzal többet repülhetünk.
Legyen elég ennyi mára, holnap jelentkezem.
U.i.: Az illetékesnek pedig... Köszi a képet;)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pirtabor.blog.hu/api/trackback/id/tr572167523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fisher 2010.07.22. 23:18:00

Jííhááá első! :D Nah jó én egy kicsit csaltam. ^^ Kár hogy a Mi24 elmaradt ma. :( Jövőre bepótoljuk. :D

Csók a családnak,
Halász Ákos

u.i.: Jebi ga. xD

Fisher 2010.07.23. 00:28:37

... bakker, nekem földibetegségem van. xD Kajak úgy érzem dőlöngél a föld. :D Viccen kívül, csak egy sört ittam. :D

Pontificater 2010.07.23. 19:21:02

Látom megártott neked a hirtelen táborelhagyás:D Mellesleg Nevet, mailcímet toljad ide nekem mailben !!

Fisher 2010.07.23. 23:16:56

Hát az csak nem. Legalább ma kialudhattam magam, holnap már indulunk is tovább Horvátországba. :D Egyébként szerintem Gabi felírta az én címemet is. ;)

Fisher 2010.07.23. 23:32:53

Jut eszembe facebookon csináltam egy PIR tábor nevű eventet, csatlakozzatok hozzá! Ott lehet beszélgetni, stb. :)

Piciviki 2010.07.24. 20:39:52

Ákos! Csak finoman mondogasd kint a "jebiga"-t:) Jó nyaralást...

Fisher 2010.07.25. 16:59:48

Ááá gyorsan tudok futni, nem kell aggódni... :D Köszi.
süti beállítások módosítása